biuro@asko.com.pl
     #
Tap to Call

Marketing szeptany, czyli buzz marketing   arrow

Marketing szetpany (buzz marketing)

Marketing szeptany, inaczej Word of Mouth Marketing (WOMM) lub po prostu buzz marketing (z ang.) to działania marketingowe polegające na podjęciu działań mających na celu wywołanie wśród klientów firmy dyskusji mających przynieść pozytywne rekomendacje odnośnie produktu, marki bądź świadczonej usługi. Ułatwia to przepływ informacji między klientami, a co za tym idzie rozsyłaniu pozytywnych informacji w Internecie. Dzięki temu produkty, czy usługi oferowane przez firmę stają się rozpoznawalne i zyskują wiarygodność.

Ta forma marketingu jest niezwykle ceniona, bowiem dzisiaj, ludzie o wiele częściej są skłonni uwierzyć pozytywnym opiniom od swoich znajomych lub zasięgnąć porady w Internecie, aniżeli ufać reklamom telewizyjnym, prasowym czy radiowym. Marketing szeptany (buzz marketing) oprócz doskonałej formy reklamy, jest również znakomitym źródłem informacji na temat opinii klientów odnośnie Twojego produktu, usługi czy firmy.

Za pomocą marketingu szeptanego możemy zrealizować następujące cele:

  • Zbudowanie świadomości marki w Internecie.
  • Komunikacja głównych cech marki.
  • Rozwijanie fali rekomendacji.